Uusi arvonta 2023 vuoden aikana liittyneiden jäsenten kesken

8.2.2023 klo 11:40

Arvotaan 2023 vuoden lopussa jäsenten kesken lahjakortti arvoltaan 100 euroa!

Arvotaan lahjakortti  K-Rautaan kaikkien vuoden 2023 aikana liittyneiden jäsenten kesken!!!

Jokaisella on varmasti tarvetta kotiin saada piristystä ja me annamme teille siihen nyt hyvän mahdollisuuden. Sillä vuoden lopussa syyskokouksessa arvomme kaikkien uusien jäsenten kesken 100,00 euron arvoisen lahjakortin Kotkan K-Rautaan. Jäsen joka voittaa tämän arvonnan tullaan nimi julkaisemaan täällä nettisivuilla ja Facebook sivustollamme mahdollisesti kuvan kera.

Onnea arvontaan ja liittymään yhdistykseen pääsette monin tavoin!

Esim. Klikkaamalla kohtaa Liity jäseneksi ja täyttämällä kaavake tai ilmoittamalla tietosi puheenjohtajan sähköpostiin tai soittamalla puheenjohtajan puhelinnumeroon tai lähettämällä kirjeen puheenjohtajan osoitteeseen.

Ei väliä sillä millä tavalla liityt jäseneksi joka tapauksessa olet arvonnassa mukana.