Vuonna 2021 yhdistys viettää 50-vuotis syntymäpäiviä!!!

6.11.2021

Yhdistys on perustettu vuonna 1971 joulukuussa ja silloin tarkoitus oli saada aikaan muutoksia mm. lämmitys öljyn hintaan.

50 vuotta omakotiasujien tukena on yhdistys toiminut. Paljon mukavia ihmisiä on ollut jäseninä ja hallituksen riveissä kuten nytkin. Ajattelimme muistaa jäsenistöä ja yhdistyksen puheenjohtajia Kotkan kaupungin teatterin näytöksellä. Toivottavasti saadaan pidettyä tästä kiinni kun meistä riippumatta tämä voi mennä mönkään. Jokainen tietää mikä koko maailmassa pyörivästä taudista tässä on kyse. Emme voi vaikuttaa tähän tilanteeseen muuten kuin muistuttaa kaikkia pitämään huolta käsihygieniasta ja pitämään kasvoilla suojaa, ei siksi että muut eivät sairastu vaan että itsenne terveys pysyy hyvänä ja voitetaan tämä tauti joka on todella paljon muuttanut omakotiasujien arkea. Viime vuosi osoitti että tauti on voitettavissa mutta siihen pitää meidän jokaisen ottaa huomioon rajoitukset mitkä tulevat valtion taholta.

Me emme ala nyt siitä sen enempää miettimään vaan suunniteltu syntymäpäivä juhla vietetään joka tapauksessa päästiin teatteriin tai sitten ei, mutta syntymäpäivä juhlat pidetään jollakin tavalla.?

Lisää tietoa juhlista tulee tänne sivuille ja Facebook.iin yhdistyksen sivuille. Tulkaa kaikki jäsenet katsomaan aika ajoin mitä tulee tapahtumaan ja milloin teatteriin päästään se on tehty samalla tavalla kuin ennenkin että jäsenistö maksaa nimellisen summan ja yhdistys tarjoaa näytöksen ja ehkä vähän ekstraakin...